Produženi boravak

Anamarija Fištrović Lakotić

Anamarija Fištrović Lakotić

Voditeljica produženog boravka

Produženi boravak

Produženi boravak je neposredni odgojno-obrazovni rad koji se provodi izvan redovite nastave i ima svoje pedagoške, odgojne, socijalne i zdravstvene vrijednosti. Produženi boravak organiziran je kao razrađeni i uravnoteženi oblik rada s ciljem cjelovitog razvoja učenika.

Produženi boravak je kvalitetno osmišljen boravak djece u školi koji se ostvaruje

od 11.30 do 16.30 sati.

U vrijeme boravka u školi učenicima je uz svladavanje nastavnog programa organizirano vrijeme za odmor i igru, obroke, odmor na zraku, kreativno provođenje slobodnog vremena, učenje i ponavljanje te rad na zadaći. Učenici su sve vrijeme boravka u školi pod stalnim nadzorom učitelja.

Produženi boravak pohađa  24 učenika ( 1 skupina ). 

 

 

CILJEVI I ZADACI

  • učiti učenike kako učiti (redovito, odgovorno i samostalno ), tragati za informacijama, služiti    se udžbenikom i drugim izvorima znanja
  • osposobiti učenike za kreativno korištenje slobodnog vremena
  • razvijati individualne sposobnosti i interese učenika
  • učiti ih planirati dnevne aktivnosti
  • učiti ih vještinama komunikacije, suradnje i pomaganja
  • učenici će razvijati pozitivnu sliku o sebi i drugima, poticati prijateljstvo
  • naučiti stvarati pozitivno radno ozračje

 

ORGANIZACIJA RADA

  11:15 – 12:10 – PRIHVAT UČENIKA

  12:10 -12.30 -/ SLOBODNA IGRA / VOĐENA „IGRA“ (igraonice, radionice, rad na    projektima i zajedničke aktivnosti)

  12:30 – 13:00 RUČAK

  13:00 – 15:00- SLOBODNO I USTROJENO VRIJEME / UČENJE/ŠETNJA

  15:00 – 15:15 – UŽINA i mali odmor

  15:15 – 15:30 – UČENJE / ŠETNJA / IGRA

  15:30 – 15:35 – DANAS POHVALJUJEMO

  15:35 -17:00 – SLOBODNO VRIJEME / EDUKATIVNO – STVARALAČKE     RADIONICE

 

PROSTOR PRODUŽENOG BORAVKA

Za što ugodniji boravak svakog učenika u našoj smo učionici uredili kutiće – prostore za različite aktivnosti.

Kako bi rad u produženom boravku bio zanimljiviji i djeci prihvatljiviji, osim posebno opremljene učionice koristimo i neke druge prostore: školski park, školsko dvorište, školsku dvoranu…

DIDAKTIČKA SREDSTVA I POMAGALA

Ostvarujući zadaće slobodnog i ustrojenog vremena učitelj i učenici izrađuju velik

broj didaktičkih sredstava i pomagala pomoću kojih razvijamo učeničke kompetencije

kao što su:

– matematička

– komunikacija na materinjem jeziku

– osnove kompetencije u prirodoslovlju i tehnologiji

– kulturalna osviještenost i

– izražavanje.

 

ZAJEDNIČKE AKTIVNOSTI

Njima nastojimo izgraditi pozitivne i prijateljske odnose učenika svih skupina

produženih boravaka.

Kroz šk. god. ostvarujemo niz zajedničkih aktivnosti i obilježavamo sve važne i zanimljive nadnevke ( DANI KRUHA, DAN JABUKA, BOŽIĆ, MAŠKARE, USKRS, DAN MRTVIH, EKO-DAN, MEĐUNARODNI DAN OBITELJI, MAJČIN DAN …)

Produženi boravak organiziran je kao razrađeni i uravnoteženi oblik rada s ciljem cjelovitog razvoja učenika.

Skupinu produženog boravka vodi Anamarija Fištrović Lakotić,  dipl. učiteljica.

Skip to content